Veel gestelde vragen

Veelgestelde vragen

In onderstaande rubrieken vind je antwoorden op veelvoorkomende vragen. Staat jouw antwoord er niet bij? Neem dan contact met ons op.

Bestellen

  1. Hoe plaats ik een bestelling? Via de website kun je bestellen. Ga naar producten en bekijk het assortiment. Klik per product op het benodigd aantal. Klik vervolgens op ‘Voeg producten toe aan winkelwagen’. Aan de rechterzijde zie je de totale inhoud van jouw winkelwagen aka kruiwagen.
  2. Hoe kan ik producten uit mijn winkelmandje verwijderen? Klik naast het product op het minteken ‘-‘ om het product te verwijderen.
  3. Moet ik een abonnement afsluiten of zit ik ergens aan vast? Bij PuurDichtbij hoef je geen abonnement af te sluiten. Je zit nergens aan vast. Maak simpelweg een account aan en bestel wanneer het jou uitkomt!
  4. Is er een minimaal bestelbedrag? In onze webwinkel kan je al vanaf 34,99 euro bestellen. Ideaal voor kleinere huishoudens, of als je niet veel bestelt.
  5. Zijn er bezorgkosten? Bij een bestelling tot 50 euro rekenen wij 3,50 euro bezorgkosten. Vanaf 50 euro bezorgen wij gratis bij jou thuis.
  6. Hoe kan ik betalen? Je kunt afrekenen met iDeal. Lekker snel en betrouwbaar.
  7. Krijg ik een bevestiging? Na de betaling krijg je een bestelbevestiging per e-mail. 


Account en inloggen

  1. Ik ben mijn wachtwoord vergeten. Wat moet ik doen? Vraag hier een nieuw wachtwoord aan 
  2. Ik ben mijn gebruikersnaam vergeten. Wat moet ik doen? Vul hier jouw e-maildres in. Jij ontvangt dan een e-mail met je gebruikersnaam.
  3. Zijn mijn gegevens veilig bij jullie? Uiteraard! Je kunt er altijd van uitgaan dat we jouw gegevens (je adres, e-mailadres en telefoonnummer) uitsluitend gebruiken voor onze dienst. Wij houden ons aan de privacywet AVG.


Bezorgen

  1. Op welke dag wordt mijn bestelling bezorgd? Wij bezorgen elke woensdag en vrijdag.
  2. Voor wanneer moet ik bestellen? Voor dinsdag 17.00 uur besteld? Dan heb je woensdag jouw boodschappen in huis. Voor donderdag 17.00 uur besteld? Dan komen wij vrijdag bezorgen.
  3. Hoe laat wordt mijn bestelling bezorgd? We bezorgen tussen 14.00 en 21.00 uur. Door drukte kan het soms iets eerder of later worden. Op de dag van levering ontvang je een e-mail met een tijdvak van 2 uur waarin wij jouw bestelling komen bezorgen.


Regio en plaatsen

  1. Waar leveren jullie? Hier vind je een overzicht van de regio’s waar wij bezorgen.
  2. Mij plaats staat er niet tussen. Wat moet ik doen? Vul hier jouw postcode in. Zodra wij bij jou gaan bezorgen laten wij het je weten!


Producten

  1. Hoe weet ik waar mijn boodschappen vandaan komen? Bekijk ons overzicht van onze boeren en voedselmakers; van boeren en bakkers tot kaasmakers en kwekers.
  2. Zijn de producten van PuurDichtbij veilig? Ja, alle boeren werken volgens de hygiëne- en veiligheidsrichtlijnen van de HACCP. We verpakken je voedsel veilig en bezorgen dit met een gekoelde transportwagen.
  3. Waarom worden sommige producten bevroren geleverd? Bevriezen is een van de beste manieren om voedingsstoffen te bewaren. Zeker als je weet dat je de producten niet binnen een of twee dagen gaat opeten. Zo weet je zeker dat de producten vers zijn, en blijft de kwaliteit en smaak optimaal gewaarborgd.


Tips en klachten

  1. Ik ben niet tevreden over een product. Wat moet ik doen? Stuur ons een e-mail via info@puurdichtbij.nl. Dan lossen wij dit graag op.
  2. Ik heb een tip of suggestie. Hoe geeft ik dit door? Wij staan altijd open voor tips en suggesties. Stuur deze naar info@puurdichtbij.nl. Wij bekijken iedere tip of suggestie die binnenkomt. Als we zien dat meer klanten hetzelfde product hebben aangevraagd, doen we ons best om het product toe te voegen.


PuurDichtbij en corona

  1. Is de bezorging veilig met de huidige coronamaatregelen? Ja, onze bezorgers zetten jouw box voor de deur, bellen aan en nemen dan minimaal anderhalve meter afstand.
  2. Worden mijn boodschappen bezorgd tijdens de lockdown? Ja, de producten van PuurDichtbij vallen onder essentiële levensmiddelen. Wij bezorgen gewoon bij jou thuis en houden ons aan de algemene coronaregels.
  3. Worden mijn boodschappen bezorgd tijdens de avondklok? Zeker, de producten van PuurDichtbij vallen onder essentiële levensmiddelen. Wij bezorgen gewoon bij jou thuis en houden ons aan de algemene coronaregels.


Staat jouw vraag er niet tussen?